zaterdag 30 mei 2009

Sla u slag en koop een jegging

Ja hoor, het moest toch een keer aan bod komen. Als professioneel blogger moet je natuurlijk wel op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen op modegebied. Daarom wil ik vandaag een onderwerp aansnijden, waarover wij de afgelopen weken veel hebben gehoord. En dan zeg ik het nog subtiel. Want, wie kent hem niet? Oke, Joline, nu heb je meer dan genoeg spanning opgebouwd. Op naar de climax! Wannnnnt, waar ik het vandaag over ga hebben, lieve lezertjes, is: DE JEGGING!

De 'jegging'? Menig modeliefhebber kijkt verstoord. Voor de mensen die het woord 'jegging' in hun hele leven nog nooit gehoord hebben: de jegging is een kruising tussen een legging en jeans. Vandaar de naam: jegging. DE nieuwe uitvinding van de Topshop. Zeggen ze. Want, volgens mij kennen wij hem al veel langer. Je komt de Only niet binnen zonder platgebombardeerd te worden met aanbiedingen op jegginggebied. Vallen ze dan zo slecht in de smaak?

Ik besloot de proef op de som te nemen en mijn zuurverdiende spaarcentjes uit te geven aan zo'n jegging. Eerst vroeg ik mij af: wat voor jegging wil ik eigenlijk? Een grijze, lichte, gebleekte? Uiteindelijk heb ik voor een gebleekte jegging gekozen. En ja, lieve lezertjes, de jegging heeft mij ook in zijn macht. Het comfortabele aspect van de legging, gecombineerd met het 'coole' van de spijkerbroek. Het lot heeft ervoor gezorgd dat mijn vrouwelijke vormen goed benadrukt worden, en dan nog die mooie kleur. Mijn lichaam en geest bedanken u, o, uitvinder van de jegging. Voor dit hemelse genot.


Foto 1: Ook een mooie.
Foto 2: Lijkt op mijn jegging!

Oh, en ook bedankt voor dit hemelse genot:


En hier was ik gister heen:

LEUKLEUKLEUK. & kniijjjterrrrgoed. Nederlands bandje. Zanger/bassist en toetsenist spelen in de band van Anouk. Jawel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten