zondag 29 maart 2009

Brak.

Het zal de pubertijd wel zijn.
Of een normale zondag.

- Feesten en drinken
- Opstaan en slapen
Eigenlijk vind ik het vreselijk om heel lang in mijn bed te liggen.
Maar, ik ben gewoon moe. En lui.

Radiohead aan. Luisterend in mijn bed, gewoon niks doen. Ik probeer de troep in mijn kamer te negeren. Een half leeggegeten zak bolognese chips, kauwgumpapiertjes, tijdschriften, cd's, schoenen plastic tasjes, meer tijdschriften, sokken, kleren, bankafschriften, versterkers. En mijn geliefde huisdier: de kat, hangt hier ook nog ergens rond. Zondagen, daar ben ik het nooit helemaal mee eens geweest.

Sta ik om 7 uur(herstel 6 UUR) in de morgen op om naar mijn werk te gaan, voor een telzondag. Ben ik om 10 uur al klaar met werken. Ja, dan heb je gehoopt op een dikke vette bonus van de Albert Heijn. Rijkdom en macht. Eindelijk een getal van meer dan een nul achter het cijfer 1 op mijn bankrekening. Maar nee.

Je begrijpt nu wel dat ik uitermaaaaaaaate chagerijnig ben. Daar komt nog bij dat als ik net, in mijn uiterst charmante pyama, in de huiskamer zit, mijn broertje binnen komt stormen met zijn vriendin. Vaarwel reputatie.

Nou hoop ik maar dat ik morgen gewekt word door het gefluit van vogeltjes. Ieder mens dat mij ziet lopen staart mij na, aanbidt me. Hmmm... Joline, hou op met fantaseren. Stay cool. Maar brak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten