dinsdag 24 maart 2009

Hiya.

Heey guys,

Sorry, dat we zo weinig posten, maar we hebben het heeeeeeeeeeel druk met school & het leven enzo. xD Oke, dat is een slecht excuus. Nja, de drie mensen die onze blog lezen zullen vast wel een keertje zonder kunnen.

Eerst zal ik maar eens gaan kijken waar ik over ga posten. Suggesties? Ik bedoel met die crappy camera van mij kan je net een goudvis van een wortel onderscheiden... Ik kan natuurlijk wel posten over dingen die mij interesseren, zoals: muziek, mode, fotografie, journalisiek en all that arty stuff, maar dat doen er al zoveel. Al is het wel geweldig om te lezen en te zien hoe anderen dat doen...

Ja, moeilijk, moeilijk. En oh, ik word geroepen; ik moet doorgaan met leven en school en vriendjes en artikelen schrijven en fotograferen en feesten. Wat is het leven toch zwaar...

××.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten